Aksi takdirde kendi çevrelerinde anlamsızca dönmeye başlarlar,nitekim onlar da hiçliğe katlanamaz. Kişi sabahtan akşama kadar bir şeyler olmasını bekler,fakat hiçbir şey olmaz.Öylece bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz.
Stefan Zweig
Aksi takdirde kendi çevrelerinde anlamsızca dönmeye başlarlar,nitekim onlar da hiçliğe katlanamaz. Kişi sabahtan akşama kadar bir şeyler olmasını bekler,fakat hiçbir şey olmaz.Öylece bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz.