Stefan Zweig Quote

Geburtstag ist ja Tag, wo man an sich denkt. (... Çünkü doğum günü, insanın kendi üzerinde düşündüğü bir gündür.)

Stefan Zweig

Geburtstag ist ja Tag, wo man an sich denkt. (... Çünkü doğum günü, insanın kendi üzerinde düşündüğü bir gündür.)

Related Quotes