همه ما به نوعی ضعف داریم.ارتباطی به گونه و نژاد ندارد.گاهی اوقات این ضعف قدرتی در خفا است.گاهی اوقات فنای ماست.و گاهی اوقات هر دوی آنها.عاقل این ضعف را درک میکند و سعی میکند از آن بیاموزد.نادان اجازه میدهد که کنترلش کند و نابود میشود.وگاهی اوقات همان عاقل نادان است.